Monori Járásbíróság

Cím
2200 Monor, Kossuth Lajos u. 69.
Levelezési cím
2201 Monor, Pf. 3.
Központi telefonszám
+36 29 613 220
E-mail cím
birosag@monor.birosag.hu
Elnök
dr. Papp László
Elnökhelyettes
dr. Ignáczné dr. Szőke Bernadett

Ügyfélfogadási rend

Bírósági vezetők ügyfélfogadási rendje:
Előzetes bejelentkezés alapján
Minden hónap első hétfő 9:00-11:00
Telefonszámok:
Polgári Kezelőiroda: +36 29 613 229
Büntető kezelőiroda: +36 29 613 221
Végrehajtási Iroda: +36 29 613 225
Elnöki Iroda: +36 29 613 227
Fax: +36 29 613 222
Ügyfélsegítő:
Hétfő: 9:00-12:00
Végrehajtói Iroda ügyfélfogadása:
Hétfő: 8:30-15:30
Szerda: 8:30-11:30
Péntek: 8:30-11:30

Ügyfélközpont ügyfélfogadása:
Hétfő-Kedd: 8:30-11:30
Szerda: 8:30-15:30 óráig
Csütörtök-Péntek: 8:30-11:30

2020. június 19. napjától hatályos Elnöki Intézkedés az ügyfélsegítő szolgálat igénybevételéről
- Az ügyfélsegítőre előzetes bejelentkezés alapján lehet regisztrálni telefonon, ügyfélfogadási időben. (tehát telefonon regisztrálni a következő időszakban lehet: hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8:30-11:30-ig, szerdán: 8:30-tól 15:30-ig, az alábbi telefonszámon: 06-29-613-221)

- Az ügyfélsegítő a veszélyhelyzet előtti rendben működik 9-15 óráig, és ezen időtartamban lehet fél órás szakaszokban telefonon regisztrálni a még szabad időpontokra.

- Aki előzetes regisztráció nélkül érkezik a bíróságra ügyfélsegítő szolgálat miatt, az csak a szabad időpontok valamelyikére jelentkezhet be, melyről a portaszolgálat tájékoztatást nyújt.

- Az előzetes regisztrációkat az ügyfélcentrumon kell bejelenteni, ahol az 1. sz. melléklet szerinti táblázatba (regisztrációs lista) kell bejegyezni az ügyfél nevét, és röviden, hogy mit kíván az ügyfélsegítőn szóban előadni (keresetet házasság felbontása iránt, viszontkeresetet tulajdoni perben, ellenkérelmet kölcsöntartozás iránti perben stb.)

- Az ügyfélcentrum minden péntek délután 15 órakor 1 példány regisztrációs listát átad a következő ügyfélsegítő napot megtartó titkár részére. Majd minden hétfőn 8 órakor egy példányt átad a portaszolgálat részére.

- A portaszolgálat ellenőrzi, hogy az ügyfélsegítőre érkezett ügyfél regisztrált-e előzetesen az ügyfélsegítőre. Ha nem akkor – az ügyfélcentrummal egyeztetve – tájékoztatja az ügyfelet, hogy milyen szabad időpontok állnak még rendelkezésre és amennyiben az ügyfél kéri, az adott időpontra az ügyfélcentrum bejegyzi az ügyfelet. Erről az ügyfélsegítőt tartó titkárt is értesíti az ügyfélcentrum.

- Az ügyfélsegítő fogadásra érkező ügyfél a lefoglalt időpontban jöhet be a bíróság épületébe, és csak annyi időt várakozhat az épületben amíg be nem szólítják. A bíróságra történő belépéskor köteles kézfertőtlenítőt használni, és az épületben folyamatosan szájmaszkot viselni.

Akadálymentes megközelíthetőség

A Kossuth Lajos u. 69. számú főbejárata felől, a biztonsági őrszolgálat segítségével.

Az épületben felvonó működik 

Bővebb információ a központi telefonszámon kapható.